Subscribe:

środa, 11 grudnia 2013

Powrót do świata żywych...

Kto by pomyślał, że dwa lata mogą minąć jak jeden dzień - pamiętam jak rozpoczynałam moją przygodę z blogowaniem, ile sprawiało mi radości dzielenie się opinią na temat książek z innymi zapalonymi czytelnikami. Niestety rzeczywistość potrafi być naprawdę okrutna. Natłok zajęć sprawił, że zatraciłam się w wirze obowiązków i nie miałam już czasu, by robić to, co tak mocno pokochałam. Można by powiedzieć, że jeśli komuś na czymś zależy, to jest w stanie zrobić wszystko, by to osiągnąć - nie wiem czy moja wola była za słaba, czy może wyczerpałam swoją wenę twórczą, ale zaprzestałam działalności w świecie czytelniczym (oczywiście książki nadal czytałam - nie mogło być inaczej, gdyż jestem od nich uzależniona).
Zbliża się koniec roku i jest to dla mnie czas refleksji i głębszych przemyśleń, zresztą zapewne jak dla wielu ludzi., dlatego też zrobiłam sobie mały rachunek i doszłam do wniosku, że jeśli chcę, by moje marzenia i plany się spełniły, to muszę być konsekwentna i robić to, co sprawia mi przyjemność, inaczej mogę z góry stanąć na przegranej pozycji. Zamierzam więc powrócić do aktywnego uczestnictwa w blogowym świecie - może to będzie jedna recenzja na miesiąc, może jedna na tydzień,  ale będę miała świadomość i motywacje, by grać o jak najwyższe cele. Muszę niestety prosić Was o wyrozumiałość, gdyż trochę zardzewiałam i moje pióro nie jest w najlepszym stanie, ale postaram się dać z siebie wszystko, by moje "wypociny" były zrozumiałe i w jakiś sposób przydatne. Na koniec mojego filozofowania chciałabym się podzielić z Wami kolekcją książek, które zgromadziłam w czasie, kiedy była nieaktywna w szeregach :)






Na półkach brakuje serii Diabelskie Maszyny i pozostałych części Trylogii Czasu, gdyż pożyczyłam je koleżance ;)


4 komentarze:

Tirindeth pisze...

Witamy wśród żywych :)

Z książką w dłoni pisze...

Trzymam kciuki za powrót. małymi krokami na pewno się uda:)

Alicja S. pisze...

ale masz świetną kolekcję książek :)

Unknown pisze...

Polecam Ci serię Malowanego Człowieka jeżeli lubisz świat fantastyczny ;)

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...